پاریس هیلتون در بورلی هیلز

پاریس هیلتون برای صرف ناهار به رستوران معروفی در بورلی هیلز رفته بود

31 پاسخ to “پاریس هیلتون در بورلی هیلز”

  1. شقایق Says:

    احیاناً تازه از خواب بیدار شده آخه با لباس خوابه جداً که پاریس پاهای خیلی زشتی داره خیلی خیلی هم زشته ، دیگه ازش خوشم نمی یاد چون به نظرم اصلاً آدم عاقل و با شخصیتی نیست

  2. حدیث Says:

    از این مدل لباسا خییلی خوشم میاد اما واسه دخترا 14 15 ساله نه این اسکول 29 ساله 😀

  3. الناز(elnaz) Says:

    آخی چه کار مهم و سختی هم دارن انجام می دن

    • الناز(elnaz) Says:

      چه مسخره !ناهار خوردن ایشون انقدر مهمه؟
      کم مونده از دستشویی رفتن این موجود بی خاصیت هم عکس بندازن و بشه سوژه!

  4. Lady HoDa Says:

    پیرهنش خوشگله
    ولی پاهاش چرا این شکلی شده؟
    تو عکس آخر از همه بدتره!!

  5. atefe Says:

    jalebe,merC ali joon,vali chera in paris enghadr alaghe dare k vayste jelo akkasao paparatziha

  6. pari96 Says:

    خدای نکرده حلقه تو دستشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    باور کنید خدا وقتی داشته پاریسو می ساخته . یادش رفته تو سرش مغز بزاره واسه اینکه کسی متوجه نشه توشو با کا پرکرده…(خدایا منو ببخش)…
    مرسی علی…

  7. سوده Says:

    خدایی این پاریس کاری جز خرید و رستوران و گشت و گذار با دوست پسرش و برگزاری جشن تولد و… انجام میده!
    درست عین ما تو ایران که صبح تا شب در حال کار کردنیم.

  8. yalda Says:

    :d یه رستوران رفته عشوه میاد انگار داره میره الان اسکارشو بگیره

    آخه این چه فردیه که دارن ازش عکس میگیرن

  9. MONA Says:

    وااااااااااای
    تو عکس اخر پاهاش خیلی بد افتاده
    مرســـــــــی

  10. سارا_دارا Says:

    تحفه

  11. توپولی Says:

    آخی.. اونقد مسخرس که به نظرم گوگولی میاد.. نازی .. اینجا زشت نیفتاده ..لباسش هم گشنگنه.. خوب چرا یه کفشی نمیپوشه که زشتی پاهاش معلوم نباشه.

  12. شکوفه Says:

    مرسی علی جان
    بعضیا یه کار مفید انجام میدن و عکسشون در میاد بعضیام مثل ایشون و خواهران کارداشیان همینجور الکی عکسشون و خودشون همه جا هستن.مثل بچه های 10 سالست(ژستاش/لباساش/خنده هاش)

  13. rozitaaa Says:

    پيرهنش بامزه‌س نه واسه اين سن و سال. فك كنم خودشم باورش نشده كه نزديك 30 سالشه.

  14. soo3 Says:

    همین لباسو خُداد تومن خریده.
    حالا هی بزنین تو سر مال! :دی

  15. ساحل Says:

    اه پا زشت

  16. ثمینه Says:

    اگه نظرات بچه ها را نخونده بودم منم مثل همیشه ازش بد می گفتم اما الان دلم براش سوخت پس من اینجوری می گم
    چقدر رنگ موهاش قشنگه مدلشم قشنگه لباسشم بد نیست اصلا مثل عروسک می مونه!!

  17. کامی Says:

    خیلیم خوب و بامزس من دوسش دارم
    ازش بد نگین

  18. shabnam Says:

    پا نگو قبر بچه !

  19. salme Says:

    چه لباس خواب خوشگلي

  20. eli Says:

    ghable inke ax baz beshe..nazaratono khondam
    fekr kardam alan ye ezhdeha mibinam
    vali tefli inja ke khobe …. cheto shod????

  21. NINI Says:

    وای چقدر فرشته شده اینجا!!!!!! ادای خانمها رو در آورده …. نکبت چندش آور عوضی

  22. noushin Says:

    ببخشید من تعجب میکنم چرا دوستان اینقدر از این بد میگن بعضیها هم حسودنا
    چشه نمونه یک خانوم پولدار و موفقه بده خوب میگرده و از زندگیش لذت میبره همیشه شیک و مرتبه شما ها اگه اینهمه پولدار بودین میشستین خونه سماق میک میزدین خوب معلومه شما هم یکسره در حال تفریح و خرید بودین این طبیعیه که هرکسی از امکاناتی که داره حداکثر استفاده رو بکنه
    من لباس پوشیدنشو دوست دارم همیشه از رنگهای شاد استفاده میکنه

    • الناز(elnaz) Says:

      نه عزیزم ولی فکر می کنم آدما براساس استعدادشون باید شهرت به دست بیارن نه پولشون

    • کامی Says:

      با نوشین موافقم
      بعد مگه همه این هالییودیا استعداد دارن؟؟ اکثرشون 99 درصد با پول به اینجا رسیدن و با شاسکول بازی
      تو همین خواننده هاشون خدایی من تا حالا ندیدم خیلی خوش صدا و هنرمند باشه..شاید بشه گفت 1-2 تا خوب باشه توشون

    • NINI Says:

      من همیشه با تو موافق بودم ایندفعه چرا دلمو شکستی دوستمممممممم

  23. فمی Says:

    طفلکی نذاشتن یه دقیقه بدون عینک باشه…دایم باید این عینکش رو چشمش باشه از دست عکاسا


بیان دیدگاه