عکس های جانی دپ و ونسا پاردایس در کن

عکس های جانی دپ  و ونسا پاردایس در کن

جانی دپ و ونسا پارادیس - جشنواره فیلم کن 2010

جانی دپ و ونسا پارادیس - جشنواره فیلم کن 2010

جانی دپ و دوست دخترش ونسا پاردایس در مهمانی که در کلاب مشهور VIP Room در کن برگزار شد دیده می شود اینروزا در کن بخاطر برگزاری جشنواره فیلم کن مهمانی های خاص و ویژه ای برگزار می شود

35 پاسخ to “عکس های جانی دپ و ونسا پاردایس در کن”

  1. بنفشه Says:

    دوستش دارم

  2. baran Says:

    ونسا این ادوارد خیلی خوبه ها….
    خیلی خوبه که با دیدن هرکس یاد کسی بیفتیم و دیدن جانی ینی رزیتا..

    • Rozitaaa Says:

      عزييييزدلم مرسيييييييييييييي باران(همين الان داره اينجايي كه مي‌نشستم بارون مياد)

  3. بنفشه Says:

    ولی این ونسا چه قیافه ترسناکی داره

  4. پرگل Says:

    دوست دخترش بعضی جاها خوب افتاده اما کلا مث دراکولاست؟؟؟؟؟!!!!!!
    لباسش خیلی قشنگه
    تیپ جانی هم یه نموره مث قاتلا شده!!

  5. Ali Yazdanijoo Says:

    جانی که همیشه تیپش یشکله
    ولی واقعا باحاله
    ونسا تو عکس چهارم که زشت افتاده اه ترسیدم
    خیلی بد ترکیب شده تو عکس چهارم زد تو ذوقم
    مرسی مجید

  6. knock_knock_aMin Says:

    دختره لای ۲ تا دندون جلوش چرا این جوریه
    آخه جانی این چه انتخایه؟ !

  7. MONA Says:

    دختره ترسناکه
    مرسی

  8. shima Says:

    kheili johnny ro 2st daram vaghean bazigare fogholadeeye..
    zanesham kheili 2st daram vali ye kam zeshte…
    dar kol ax haye ghashangi bood tanx

  9. سما Says:

    خودش بهتر از عكساشه
    اينجا خيلي بد شده
    من هر دو رو دوس دارم زياااااااد

  10. ســــــــــــــــــارا Says:

    وایییییییییییییییییییی اینوووووووو
    عشقممممممممم
    مرده این تیپاتم با اون گردنبنداتتتتتتتتت
    چقد بده که جانی اینقد کم پیداس

    دختر خیلی خوش شانس بودیا

    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  11. فریبا Says:

    دختره خیلی زشته
    حیف جان دپ!

    مرسی

  12. leo Says:

    دراكولا جولوي اين دختره با اين دندوناش لنگ مي ندازه…

  13. SaBa Says:

    نخند خب آدم دلش ضعف میره برات

  14. Amir__1 Says:

    گاهی وقتا به سطح تفکر جانی شک میکنم ؟!

  15. mona66 Says:

    دختره که اصلا خوشگل نیست از جانی دپ هم خوشم نمیاد همیشه هم تیپش همین شکلیه.

  16. سپیده Says:

    خیلی شبیه همن

  17. Rozitaaa Says:

    هي چ چي نمي تو نم بگ م
    اتفاقن پريروز نشسته بودم فيلم چه كسي گيلبرت … رو براي بار هزارو شونصدم مي‌ديدم.
    فيلم آليس رو دانلود كردم اما رفتم با دماغ تو شيشه. لينكش سركاري بود.
    جاني بي‌نظيره. عاشقشم رسمن.

    ونسا خواننده‌ي بسيار خوبيه(گرچه دل خوشي ازش ندارم) اگه كليپاشو ديده باشين. و مدل كمپاني شنل هم مي‌باشند ايشون و ميوميو ايضن.

  18. لیــــــلی Says:

    واییییییییییییی خوش به حاله ونسا
    جانی محشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره دوسش دارم

  19. نگین Says:

    از جانی خوشم می آد هرچند تکراری و بدتیپه!
    ونسا هم زشته بیچاره:(
    مرسی

  20. ثمینه Says:

    قبلنا ونسا اینجوری نبود اینجا خیلی وحشتناک شده
    جانیم که همیشه همین شکلیه

  21. کامی Says:

    ونسا خب این همه پول دارن چرا دندونشو درس نمیکنه..لابد جانی نمیذاره!!هههه
    ونسا اومدم بگم خوبه یهو اون عکس دیدم پشیمون شدم

  22. erfan Says:

    johny ro doos daram makhosoosan bazi kardanesho va aghaydesho tarze tafakoresho mamnoon majid

  23. yalda67 Says:

    joni az oon bazigaras ke hame doosesh daran , vagheanam doost dashtanie

  24. SaRa~ Says:

    وااااای این که دقیقا داره ادای کیت ماسو در میاره.. حالتاش کوپ اونه خندیدنشم مثل اون کرده حتی موهاشو آرایشش ولی کیت کجا و این کجا.. فک کنم جانی هنوز کیت رو می خواد :ی

  25. faez Says:

    من اصلا از این جانی خووووووووووووشم نمیاد ،مگه زوره.این دختره هم وحشتناکه

  26. sahel-girl Says:

    واییییییییییییییییییییییییییییییی عشق من جانییییییییییییییییییییییییییی
    خیلی خیلی خیلی خیلی و… دوسش دارم
    قربونش برم

  27. آناهیتا-Angel_fn7 Says:

    جانی فقد تو فیلماش خوبه

    عجیب این ونسا شبیهه مدانا شدههههههههه.

    درکل خوشم میاد از ونسا

  28. shadi Says:

    دوست دخترش دستاش خیلی پیره،اما رنگ چشاش قشنگه.جانی هم مرد باحالیه.عاشق این راحت بودنش جلوی دوربینام/در کل به هم میان/ممنونم.

  29. sara Says:

    عاشقتم جاني.بيست بيستي فقط حيف كه سليقه ات توي انتخاب دوست دختر افتضاحه

  30. lucy Says:

    vay in vanesa che zeshteeeeeeeee
    johny ham cheshmash tarsnak shode

  31. laleh Says:

    جانی دوست داشتنی من


بیان دیدگاه