عکس های جنجالی ریحانا در شماره ژانویه 2010 مجله GQ آمریکا

عکس های جنجالی ریحانا در شماره ژانویه 2010 مجله GQ آمریکا

ریحانا خواننده 21 ساله در شماره جدید ژانویه 2010 مجله جی کیو آمریکا دیده می شود

54 پاسخ to “عکس های جنجالی ریحانا در شماره ژانویه 2010 مجله GQ آمریکا”

  1. MEYSAM Says:

    با این که اول شدن ملاک نیست ولی
    اووووووووووووووووووووووووووووول

  2. MEYSAM Says:

    ریحانا یه چند وقتیه دیگه زیادی چندش آور شده !!!
    من میگم خاک تو سرش شما چی می گین ؟!!
    (به نظرات نمره بدیم ) (!)

  3. شکیبا Says:

    من که اصلا ازش خوشم نمیاد. یه وقتایی داشت ازش خوشم میومدا ولی جدیدا ازش متنفر شدم.

  4. hasty jo0n Says:

    اشتباه شد عزیزان
    من ازش حالم بهم میخوره

  5. baroon Says:

    ah ah
    in GQ shod yebar axhaye dorostO hasabi az yeki chap kone

    halam azin dokhtare beham khord :-X

  6. ali yazdanijoo Says:

    چه عکسهایی
    از حرکت عکس شماره دو خیلی بدم اومد
    جلف نکبت
    تو سن این کارا خیلیه دیگه
    اصلا خوشم نیومد فکر میکنن هر چی لش تر باشن محبوب ترن ولی نه اینطوریام نیست
    با این عکساش حال نکردم
    ولی مرسی مجید

  7. آناهیتا Says:

    یه بار یه مجری حرف جالبی زد
    میگفت اینا هر موقع دیدن دارن از تیتر یکی میفتن یه کار جلف میکنن باز برن تو بورس
    حالا اینکار یا میتونه گرفتن عکسهای اینجوری باشه یا حاملگی یا فیلم های لو رفته ی ناجور و …
    فقط مهم اینه که بورس خبرها باشن … چه جوریش مهم نیست!
    چقد یه زمانی دوستش داشتم !!! (آیکون پشیمونی+عرق شرم و اینا)

  8. nazi Says:

    میمون هر چی زشت تر اداشم بیشتر

  9. nazi Says:

    آقا من شدیدا نگران فیلتر شدن این سایتم تروخدا یه نفر بگه که این اتفاق نمی افته ( گریه)

  10. آناهیتا-Angel_fn71 Says:

    این اتفاق نمیفوده نازی !:))

    برا چی فیلتر شه.عکسایه به این قشنگی !:))

    حالم از عکساش بهم خورد

    چندش آور

  11. z Says:

    به نظرم کار ما هم درست نیست یا نباید این عکسها را گذاشت یا نباید دید ولی اینا برای ما تازگی داره ولی برای خودشان عادیه

  12. NINI Says:

    اين مدل عكس ها رو همه سلبريتي ها دارن تو يه دوره بايد اين اين كارها رو بگذرونن
    زشت و خوبش رو نمي دونم ولي ريحانا هميشه متفاوته

  13. ساناز Says:

    عكساش جلفن اما قشنگن، خلاصه اينا هم نونشون تو اين كاراست ديگه

  14. MONA Says:

    ازش متنفرم,حالم ازش بهم می خوره,با نظر همتون موافقم
    اصلا» کسی هست که از این خوشش بیاد؟؟؟(از اهنگاش نه منظورم از شخصیتشه)

  15. آزاده Says:

    این عکسا که دیگه جنجال نداره همه می دونن که ریحانا همیشه این شکلی می گرده این فکر کرده خیلی خیلی خوشگله

  16. پارمیس Says:

    خاک تو سرش فقط همین

  17. samane Says:

    دیوانس این دختره
    اولا بهتر بود

  18. mohammad Says:

    من نمیدونم این چی داره همه ازش خوششون میاد
    مثلا واسه پاریس هیلتون میان میگن اه اه واسه این میان میگن وایییی این عشخه منه و…
    حالا این جا نظرات رو خوندم تعجب کردم!!
    اگه 3-2 نفر اول میگفتن چه عکسای خوبی بقیه هم تا پایین تائید میکردن! ولی الان همه بدشون اومده ازش!
    حالا دفعه بعدی میبینیم همینایی که میگن ازش بدمون میاد…

  19. .:HoDa:. Says:

    اوا خاک عالم!!
    سال به سال دریغ از پارسال که میگن همینه ها! 😐

  20. sAnAz Says:

    من که ميگم اين بعد از کتکي که از کريس نوش جان کرد، تخته اش جابجا شده

  21. amir Says:

    هیچ موقع فکر نمی کردم کار ریحانا به اینجا بکشه

  22. Rahi - رهی Says:

    ا…د….این چه وضعشه؟!!!
    حجابتو رعایت کن خواهرم
    بابا آخه شما چه انتظاری ازش دارید؟!!!!!
    تربیت نداره دیگه.
    ینی داره ولی تربیته اونجا اینه…این الان واسه اونا آخرته با تربیته بابا 🙂
    قضیه اینه که اینا برای معروف شدن هر کاری میکنن.
    یادتون رفته که بریتنی اولش که اومد چه معصوم بود؟!!
    الان چی شده؟!!!

  23. مهتاب Says:

    اصلا تعجبي نداره با لباسهاي كه ميپوشيد
    خوب اين عكس ها رو ميگيره
    ولي قريب به اتفاق از اين عكس ها گرفتن حالا كم و زياد داره

  24. laleh Says:

    کلأ بیچاره خیلی چندشه

  25. farzaneh Says:

    ریحانا از بس از این جور کارا کرده دیگه عادی شده !!!
    کلا تو هر شرایطی دنبال جلب توجهه …. اصلا ازش خوشم نمیاد

  26. ali yazdanijoo Says:

    رهی جان بریتنی پله به پله اومد جلو
    تو برو عکسهای بریتنی تو سن 21 سالگیشو ببین این مدلی نیست یعنی نکه نباشه ولی چون کارشو زود شروع کزد از 16 سالگی خب یواش یواش هات شد بریتنی نمکه اون هیچی تو دلش نیست قربونش برم این ریحانا یریزه نمک نداره اصلا

  27. FARNAZ Says:

    به نظر من اگه این کارو نمی کرد هم می تونست با آهنگاش خودشو مطرح تر کنه

  28. baran Says:

    فكر كنم خيلي بزرگ شدي نه…..؟

  29. ghazal Says:

    ای بشر چرا ایقدر عقده ای شده سیاه سوخته بی ریخت

  30. fariba Says:

    خاك نو سرش! چقدر يه آدم ميتونه خار و خفيف كنه خودشو
    حالمو بهم زد

  31. Nafiseh Says:

    چشه این؟! دلم می‌سوزه واسش…
    نمی‌شد لااقل موهاشو آدمیزادی کنه؟!

  32. pegah Says:

    elahi man bemiram barat akhe to hamintori kolli jigaro khoshgeli lazem nist hamchin kari bokoni. elahi un chris browne son of a ….. bemire ke toro zad va to bade unmoghe ghati kardi vali man hanuz bigest fane ririaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

  33. hosna Says:

    ah chendesssssssssssssssh
    ina dg che axaye mozakhrafie??
    ghablan bishtar bahash hal mikardam

  34. omid Says:

    فکر کنم ریحانا فهمید ما ازش متنفریم رفت بالاتنه رو لخت کرد
    حالا اگه بفهمه که بیشتر ناراحت شدیم فکر کنم عکسای بعدیشو باید شطرنجی نگاه کنیم

  35. noushin Says:

    معرکه است هیکلش عالیه

  36. rozitaaa Says:

    خب باباااااااااااا
    چيكار كنه بنده خدا كه بهش توجه كنن خوب؟؟؟؟؟؟

  37. Sana Says:

    اه اه اه اه اه……………………………. واقعا که ه ه ه ه ه ه خاککککککککککککککککک بر سرت ت ت ت ت ت ت 21 سالشه اینجوریه بزرگ بشه چی میشه…………. اقای ادمین لطفا از این عکسای چندش نزار ر ر ر ر ر ر نکنه میخوای ف…تر شیم

  38. nazi Says:

    من دلم اون ریحانا با موهای بلند و معصوم رو می خواد که اهنگاش عالی بود
    :(((((((((

  39. OLGA Says:

    عکس اولش قشنگه …عکسهای خصوصی ترشم روی اینترنت گذاشته درکل با نمکه و فکر می کنم دوران بدی را طی میکنه…

  40. nazi Says:

    من نمیدوستم اینجا یه نازی دیگه هم هست حالا چه کار کنم؟؟؟

  41. سارا Says:

    این از وقتی کتک خورد یه جوریایی شد
    مثه دیوونه ها
    تا قبل از اون نرمال بود
    مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  42. ali yazdanijoo Says:

    نازی جان غصه نداره اسمتو از فینگیلیشی درار بزن نازی

  43. ladan264 Says:

    حالم ازش بهم می خوره ؟!

  44. ثمینه Says:

    خود عکسا بد نیس اما از این بچه این کارا بده. باید ببینیم چندسال دیگه چی می شه عقده ای

  45. نازی Says:

    مرسی علی از حالا به بعد این کار رو می کنم…

  46. مونا Says:

    مرسی مممنونم اما من تو شماره جدید این مجله میرادا کر رو دیده بودم!؟

  47. Ninas Says:

    وووووووووووووووووووووووووووووووووووپش…چه عکسهایی!!!


بیان دیدگاه